☜♡☞ Amintiri ☜♡☞


Totul mereu are un început.. Iar începutul meu ești TU!
Tu ești fericirea ce niciodată nu mă părăsește,ești zîmbetul ce de pe buze nu-mi dispare, ești frumoasa viață,pe care cred că o iubesc… Ești un înger ce-mi veghează visele și le faci să devină REALITATE..  Ești ca luna ce-mi luminează calea gîndurilor mele,un vînt lin ce adie prin  visele fermecătoare. Tu faci ca lumea mea lăuntrică să-și găsească liniștea ,iar sufletul și inima să radieze cu raze calde de iubire. Tu ..dai ritm inimii mele.. speranțe ,încredere viselor mele…Iar ochii mei să sclipească atunci… cind îi privesc pe-ai tăi.. Tu mă faci să înțeleg care e sensul vieții mele..!!!Iar  sensul vieții mele ești  TU.. pentru că în fiecare dimineață,mă trezesc gîndindumă la tine..doar la tine!!! adorm gîndindumă la tine.. și te visez fiind alăturea de mine!!!Căci doar atunci avem șansa să ne unim inimile și să facem să bată în una! Să simțim răsuflarea,cînd ne sărutăm.. Atunci mă simt că exist doar eu cu tine …tot ce este mai frumos…este făcut pentru noi,iar NOI suntem făcuți ..unul pentru altul! ♥

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la ☜♡☞ Amintiri ☜♡☞

Lasă un răspuns

