Citate alese,despre dragoste…


  • Dragostea este ca o otravă,cu atît mai periculos,că este plăcută.
  • Dragostea seamana cu o fantomă,toți vorbesc despre ea,dar puțini care au văzuto.
  • Nu pot trăi cu tine,nici fără tine.
  • Iubirea este a doua noastră schimbare la față.
  • Sa recunoastem ca dragostea ne transforma intr-o fiinta asa cum n-am fost niciodata.
  • Aud vibrand vocea ta in toate zgomotele lumii.
  • Cursul dragostei adevarate nu a fost niciodata neted.
  • Toate neputintele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria tristete.
  • Eu m-am nascut ca sa iubesc.
  • Dragoste se cheama atunci cand viata ta se contopeste firesc cu cea a persoanei iubite, cand sufletul tau se impleteste strans cu al celuilalt.
  • Am inceput cu-nceputul si am sfarsit in cuprinsul imbratisarilor tale.
  • Dragostea este poezia simturilor.
  • In toate povestile de dragoste exista intotdeauna ceva care ne apropie de eternitate si de esenta vietii, pentru ca povestile de dragoste contin toate tainele lumii.
Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Citate alese,despre dragoste…

  1. shockchat zice:

    mi-au palcut si citatele..si piesa desie veche e foarte frumoasa…

    Apreciază

Lasă un răspuns

