O mică nestemată șlefuită de sentimente…. *cîndva..demult…


Aș vrea să-ți dăruiesc, un dar neobișnuit: o minunată declarație de dragoste, o mică nestemată șlefuită de sentimente….

Să adun un mic buchet de vorbe alese care să ajungă la sufletul tău în locul cel mai adînc al ființei tale!!

Ele nu pot defini acel CEVA misterios și tainic păstrat în adîncul cel mai adînc al ființei mele:

  • acel CEVA pe care poeții l-ar numi IUBIRE,
  • acel CEVA căruia nu-i găsesc un nume,
  • acel CEVA ce a crescut în mine de-a lungul timpului…..

Din clipa în care te-am cunoscut aș scrie tot timpul despre iubire…..și flori albe….și vise….și aș vrea să dansez cu tine pe nori…aproape de albastrul cerului…aș vrea … toate acestea numai de cînd te-am întîlnit.Iar lînga mine să te simt atît de liber..încît să poți zbura pîna la cer și să te joci cu nori… Gîndindu-mă la tine…și la noi creez miliarde de gînduri în care tu ești singurul lucru aproape de sufletul meu..Făra tine nopțile ar fi mai lungi…..zilele mai friguroase..

Dragostea înseamnă să respiri, să speri, să ierți.. să iubești!

Cineva va fi întotdeuna aici să te iubească, cineva va prețui întotdeuna căldura zîmbetului tău și fericirea inimii tale … Cineva va încerca întotdeauna să găsească cuvinte să-ți mulțumească pentru că ai umplut viața cu vise devenite realitate și amintiri frumoase. Te iubesc nu doar pentru ceea ce ești, ci pentru ceea ce sunt eu cînd sunt cu tine. Mi-ar plăcea să încercăm să deschidem împreună porțile universului, posibil creat numai pentru noi și țesut din firele iubirii ce ți-o port. Vom putea descoperi o lume nemaivăzută decît de ochii celor care se iubesc cu adevarat.

Așa cum petalele unei flori se deschid la lumina soarelui și se lasă legănate în bătaia vîntului, tot așa și gîndurile mele se îndreaptă spre tine,și te roagă să te oprești o clipă din preocupările tale și să asculți un sincer „Te iubesc!” . Am nevoie de iubirea ta, am nevoie de o iubire sinceră și reală…m-am săturat de minciuni și înșelătorii... Vreau sa trăiesc alături de tine clipe magice, clipe de vis, clipe în doi, pe care nu cred că aș putea să le descriu în cuvinte … pentru că nu au grad de comparație.

Să știi că cineva te va iubi întotdeauna, iar acel cineva voi fi întotdeauna EU!

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

