Un nou început..


Am hotărît să o iau de la capăt .. Să uit de toate.. de dureri,care mi-au apăsat prea tare sufletul..mi-au străpuns inima pînă a săngerat cu lacrimi grele ..lacrimi care mi-au spălat ochii ,au curs pe obrăjorii mei..și au căzut în necunoscut.. O dată ce au dispărut,au luat cu ele toată suferința și greutatea care mă facea prea tristă..

Am început să privesc altfel lumea.. CU ZÎMBETUL PE BUZE.. Așa cum o priveam cîndva.. mai demult..

Îmi amintesc  atît de multe acum.. și nu regret.. nimic nu regret..

Nu aș putea uita că în momentele dificile ..doar EL.. era acea persoană care mă alina,îmi punea capul la pieptul său și îmi șoptea că totul va fi bine.. Mă strîngea în brațele sale calde,mă ținea de mînă.. îmi dădea speranțe..

La ce nu ma-ș gîndi.. totul se leagă una de alta.. și anume de EL

El mi-a construit.. *trecutu* .. respiram cu dragostea lui,priveam cu ochii  lui, auzeam cu vocea s-a care mă făcea să mă simt doar a lui… a lui…

Eram ca  într-o poveste.. trăiam o adevărată dragoste,eram prințesă… eram prințesa lui.. și EL .. EL,ERA   AL MEU!!!

Cum aș putea să-l uit?? NU POT.. Pentru că ..EL a fost acea persoană care m-a învățat să iubesc ..să iubesc atît de multe.. adică pe EL..  Inima,sufletul,ochii,privirea,buzele,sărutările,îmbrățișările..defapt toate ce foarmează un EL adevărat.. 

Cum aș putea să-l uit??? NU POT .. Pentru că .. el a fost ACEL PRIMUL..pentru care luptam să trăiesc..  pentru că  nu puteam să-mi închipui  viața fără el.. eram răpită de iubirea lui..ascunsă în inima sa de unde să evadez nu puteam.. ȘI NICI NU-MI DOREAM.. Îmi doream să trăiesc pe veci acolo!!!!!!

Dar…

Acum cînd el nu mai există în viața mea… aș putea să-mi povestesc amintiri,și gînduri care le știam doar noi doi..  Să stau și să mă gîndesc că EU am fost

acea persoana care la făcut fericit cîndva.. și știu că EL niciodată nu mă va uita.. Pentru că ..PRIMA DRAGOSTE.. NICIODATĂ NU SE UITĂ…

Am fost ambalsamată de parfumul dragostei,ce persista în fiecare secundă din viața care o trăiam.. număram orele..zilele..cînd îl voi privi în ochii iluminați de iubirea inimii..care mi-o dedica mie..

Mă simțeam unică- PENTRU CĂ .. El era UNICUL  pe care l-am iubit atît de mult.. Era unicul, de care aveam nevoie pentru o fericire eternă…

Știu.. am fost prea naivă.. dar am crezut .. L-AM crezut pînă în adîncul inimii ,i-am crezut orice cuvînt,care îmi dădea aer să traiesc.. ..

Chiar de a trecut deja o perioadă bună de timp.. încă este în inima mea.. trăiește.. și v-a trăi mereu.. l-am ascuns ca să nu mi-l poată vedea nimeni.. să-l știu doar EU.. Și mereu o sa-mil aduc aminte cu drag.. pentru că mi-a fericit viața ..m-a dus în palme.. în palme de înger.. care și-a luat zborul prea repede de lîngă mine..

Știu că mă păzește ..,în gîndurile lui închise.. ,chiar de nu realizează,chiar de nu ie lîngă mine ..
Iar EU.. îl voi păzi ..ca propria-mi inimă.. care undeva în adîncul gîndurilor mele .. îi v-a aparține pe VECI.. Voi fi A LUI.. Va fi AL MEU.. pe veci uniți de Dumnezeu,într-o amintire,curată ca lacrima…

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Un nou început..

  1. Anonim zice:

    Super cuvinte.. acel cui ii sunt scrise cuvintele astea,a pierdut un sufletel de aur.. Mult succes in continuare..esti bravo!

    Apreciază

  2. yunyqe zice:

    mm,mie-mi tremura glasul cind citeam.. .. si in final.. – am plins ((( – asa emotionant pt mine in genere.. si parca n-am scris tristete.. da de momente frumoase! off.. viata asta viata 😦

    Apreciază

  3. shockchat zice:

    m-au atins cuvintele pina in adincul sufletul..si ochii imi lacrimau…frumos…<3

    Apreciază

Lasă un răspuns

