Pasiunea către scrisori de iubire!


Cu cîteva-isprezece luni în urmă,am scris prima scrisoare,de dragoste!
Începînd a  scrie pe acea coală de hîrtie,simplă,dar totuși unde era așternută minuțios toată iubirea ce o purtam în inimă!Doream ca iubitul meu,să înțeleagă cît de mult îl iubesc,și că este unicul ales al inimii mele!Am hotărît să-l surprind,prin imprimarea sufletului în acea scrisoare,îmi deschisem întregi  gînduri în care EL mereu persista!Îmi doream foarte mult să-i fac o mică surpriză,și evident hotărîsem să-i scriu o mică scrisoare,care să fie citită doar de ochii lui!

Pentru mine,a scri o scrisorică,însemna ca și cum mi-aș destăinui întreg suflețel,celui ce trăiește în el!
Din păcate reușisem să-i scriu doar cîteva scrisori,ultima fiind de ziua îndrăgostiților,pe care o puteți citi în categoria : Despre dragoste > Ultima scrisoare de ziua îndrăgostiților !
Ultima mea scrisoare,pentru mine este un simbol,pentru că în ea,am descris întreg sentiment alt dragostei mele ce  o purtam în inimă,doar pentru EL!

A fost prima persoană care a inspirit în mine atîta iubire,atîta căldură,fără care să trăiesc nu puteam!
Era prima DRAGOSTE!Era dragostea pe care nici nu mi-o imaginasem,îl iubeam,îl iubeam nespus de mult,trăiam cu existența sa,și știu că nu-mi doream nimic mai mult,PENTRU CĂ ERAM CEA MAI FERICITĂ,PENTRU CĂ EL ERA ALĂTURI DE MINE,EL CARE ÎNSEMNA ATÎT DE MULTE PENTRU  MINE,UN UNIVERS ÎN CONSTRUCȚIA DRAGOSTEI NOASTRE!

De fiecare dată cînd îi dăruiam,acele scrisorele,îi dăruiam inima mea,dragostea din ea,care se amplifica odată cu trecerea zilelor..

Știu că voi păstra veșnic ,aceste mici detalii,care completau golurile di relația noastră,care o făceau mai interesantă și mai deosebită,și sper că și el,va face acest lucru!Sper ca odată ce va deschide o scrisoare,să-și amintească de mine,să-și amintească tot ce ne lega și ne făcea să existăm unul pentru altul,să-și amintească de iubirea mea,care trăiește ascunsă în cel mai adînc loc al inimioarei mele,și care va trăi mereu acolo!
Nu-l voi uita niciodată,pentru că a fost  acel care ma făcut fericită,cea mai fericită,dar și cea mai tristă azi
fiinta !!!!

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

