Schimbare sufletească!


Nici nu știu cu ce să încep,pentru că am atît de multe pe suflet ..Sunt atît de pozitivă și invadată de idei că nici nu reușesc sa le pun în aplicare!

În fine,fericirea!M-a vizitat de ceva zile-ncoace!De asta și plutesc de atîta pozitivism sufletesc!

Mi-am dat seama,că nu sunt singură,că am prieteni care mă iubesc,și care-mi simt lipsa.Orice nu s-ar întîmpla,știu că ei,o să mă ajute,o sa-mi scoată durerea din interior,doar prin simplul mod,de a-mi fi alături!

Pentru prima oară în viață,o îmbrățișare a unui simplu prieten,devine pentru mine atît de importantă,și atît de prețioasă,și simt cum mă învăluie un frumos și puternic sentiment al existenței unul pentru celălalt!

 Azi la lecții,puțin m-am sustras din ascultat,și din interes deschisem telefonul unei prietene  și bine-nțeles intrasem în mesaje,noi fetele suntem tare curioase,și după cum nu avem  secrete una față de alta,începusem să citesc.. Citeam iubirea dintre două suflete,mă  cuprinse nostalgia,și parcă mă emoționasem,mi s-au înlăcrimat ochii cînd citeam acele  sincere cuvinte adresate unul altuia!Era o iubire atît de deosebită,prin simple cuvinte îmi dădusem seama că nu puteau să existe unul  fără de altult,se iubeau!

Îmi amintisem destule ca să stau îngîndurată și puțin indispusă,dar repede trecu pentru că  a sunat la recreație..și m-am aflat în  comunicare activă!

Sunt o fată cu multe vise,și cu multe scopuri în viață,dar pentru început sunt un simplu om ce -și urmează destinul..

Sunt atît de energică,și plină de pozitivism,căci reușesc mereu să-mi înveselesc prietenii!Îmi place să fiu mereu în mișcare,de asta îmi mai plac dansurile,
care sunt un component principal din care viața mea e constituită!Dansurile sunt viața mea,și fără ele,simt cum n-aș mai exista..

Muzica la fel este ca un energizant.Deseori depinde și ce fel de muzică ascult,dacă sunt meodii de tristețe,atunci nu mă simt altfel,decît tristă,îngîndurată,și chinuită de iluzii…Așa cum am fost într-o bună perioadă de timp.

Acum știu că am depășit multe greutăți și anume cele sufletești.Acum pot să zîmbesc din nou,și să merg calm pe drumul vieții mele,pentru că în fie ce  zi mă abordează inspirația și pot să imprim fericirea ,amintirile,sau multe moment reale din viață,printr-un scurt compartiment,pe care dese ori îl postez pe blog,sau scriu o poezie,pe care recitindo,mă redescoper în mii și mii de mistere!

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Schimbare sufletească!

  1. yunyqe zice:

    – Mă strădui! 🙂
    – Mulțumesc! 🙂
    Misterioz! 🙂

    Apreciază

  2. shockchat zice:

    asa si am crezut ca la Veronica in mob te-ai uitat…:)…si da , esti bravo ca ai redevenit asa cum erai…:)

    Apreciază

  3. yunyqe zice:

    Niksss :))) Mersiiiiiii foarte mult!!!Pupsik tu știi că eu la fel îi iubesc mult pe toți ,CARE MĂ IUBESC PE MINE,EVIDENT!!!Scriitoare,poate,compozitoare,mai degrabă,așa că de mine oricum ai să auzi :))) 😛
    Mersi încă odată,și multă iubire vouă,într-adevăr am rămas uimită!:)

    Apreciază

  4. Nika. zice:

    Puiuts,mersi mult pentru acele frumoase kuvinte skrise despre mine si Vadim…sunt foarte importante pentru mine…!!! :-* foarte frumos…tine-o tot asa mai departe pentru ca tu la mine o sa devii o scriitoare ceva si noi toti prietenii tai si cei apropiati o sa ne mindrim ku tine…sa stii ka noi te sustinem mereu,te iubim si o sa fim aproape intotdeauna…mai ales eu…si vreau ka mereu sa fii ku zimbetul pe fata pentru ka asa esti cea mai frumoasa…

    Apreciază

Lasă un răspuns

