Un blog al dragostei!♥


Am hotărît sa-mi dedic de data asta cu totul diferit,inima și sufletul acestei mici pagini de blog!

De cînd am înfiițat pagina mea de blog,am spus că voi scrie doar despre iubire,despre sufletul meu,și toate încercările mele în viață de pînă acum.În inima mea,am o mulțime de sentimente,care mereu îmi trezesc inspirația pentru a creea ca deobicei o mică artă poetică! Datorită acestui blog,pot să mă afirm în această lume mare,cît de puțin n-ar fi,dar totuși deja e mult,decît nimic.

În decurs de două luni,am reușit sa ating cote maxime de vizite,peste 800 de vizitatori,care mereu vizităndu-mi blogul,și-au dat interesul de a ține legătura cu mine!

Simt cum datoriă unor progrese în viață,sau a unor căderi,mă schimb,și înțeleg din ce în ce mai bine,ce-mi doresc!Vreau să ofer lumii frumosul, redat prin cuvinte,și fapte trecute de propria-mi persoană!

Poate nu pare atît de interesantă soarta unor simpli oameni,dar faptul că doresc ca cineva să învețe ceva nou și folositor din viața altora,mă face să nu mă opresc din scris și redarea vieții în mici detalii prin intermediul blogului,astăzi… ,dar vedem și mai tîrziu! =)

Sunt mulțumită că sunt persoane care îmi admiră creațiile sufletești,și că doresc să mă cunoască mai bine!
Din zi în zi înțeleg tot mai clar,că ceea ce fac nu este în zadar..totul este apreciat la un moment dat.

Misterioz.

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

