Florile iubirii …



Nu aș scrie sau aș posta despre orice,dar anume despre lucrurile și momentele care mi le-a oferit viața ca cele mai unice,cele mai deosebite … 
În aceasta imagine de mai sus,sunt primele flori ale primei și cele mai puternice iubiri,care cred eu ,n-am să o uit niciodată…

Pare o simplă imagine cu niște simpli trandafiri,dar care pînă în ziua de azi semnifică eternitatea celei dintîi dragoste ..
Ador trandafirii,roșii,în special cei care mi-i dăruia  prietenul!Ador această poză,atît de simplă,dar cu sens atît de profund pentru mine,privesc și-mi amintesc prima întîlnire,pe care s-o uit NU POT.. Și nu doresc,pentru că e atît de frumoasă … 
Poate aș plînge,poate aș zîmbi.. in acest caz hotărăște sufletul și inima mea,care încărcați de durerea nemiloasă a singurătății,își varsă lacrimile într-un pustiu infinit…

Sunt cei mai frumoși trandafiri pe care i-am primit vreodata,și apropo,poza am făcuto cînd trandafirii deja aveau 3 saptamîni.. Timp de-o luna nu căzuse nici o petala,fapt ce făcea ca dragostea să înflorească în sufletele noastre…

Uneori rămîn fără cuvinte în inimă,pentru că defapt ele curg peste rana ei,curg peste obrajii uscați de soare și vînt.. 

Asta e viața…ne lasă doar amintiri ..amintiri frumoase,unice,și veșnice în inimile noastre … !!!! A.M.E.A. 4Ever … 

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Florile iubirii …

  1. shockchat zice:

    frumos…frumosi…si mie imi plac trandafirii rosii…:(

    Apreciază

Lasă un răspuns

