♥ ♥ ♥ De multe ori … ♥ ♥ ♥


Îmi plăcea ,și defapt mi-ar plăcea dacă momentele frumoase din inima mea,visele mele,or să reînvie din nou cu o nouă flacără puternică …
 
 
Îmi plăcea să-mi pun fruntea pe obrazul lui cald,și să nu mă gîndesc la nimic înafară de noi doi…
Îmi plăcea cînd mă lua de mînă,cînd mă lua în brațele sale puternice …dar totuși atît de fine ..

Îmi plăcea să-l privesc în ochi,și să-i citesc iubirea din inimă ..
Îmi plăcea să-i șoptesc cuvinte frumoase, încet,încet ..
Îmi plăcea cînd după o privire lungă și pătrunzătoare urma un sărut romantic…
Îmi plăcea să mă sărute neîncetat ..

Îmi plăcea să mă cuprindă strîns și să nu-mi mai dea drumul ..
Îmi plăcea să fim ascunși de privirile celorlalți,și să fim doar noi doi …
Îmi plăcea să-i sar în brațe de fericire atunci cînd il revedeam după un timp ..
Îmi plăcea vocea sa…
 
Îmi plăceau cuvintele lui,atît de sincere.și atît de frumoase ..

Îmi plăcea cînd mă privea așa jucăuș și apoi îmi spunea că mă iubește …
Îmi plăcea să stau ore în șir să vorbesc cu el la telefon,să-i aud glasul  ..
Îmi plăcea să stau lîngă el,și să simt cum îi bate inima …
Îmi plăcea să pun capul pe pieptul lui,și să mă simt cea mai fericită,pentru că îl aveam doar al meu …
Îmi plăcea să-i mîngîi chipul,iluminat de iubirea ce io purtam în inimă…
Îmi plăcea să mă sune și să-mi spună că îi este dor de mine…
Îmi plăcea că înainte de culcare mereu îmi dorea cele mai frumoase vise,și un somn dulce …
Îmi plăcea cînd îmi dăruia flori,trandafiri,care se uscau foarte foarte greu,doar pentru că iubirea noastra era atît de înflăcărată …

Îmi plăcea să-i scriu mesaje,în care să-i amintesc de dragostea mea către el ..
Îmi plăcea să-i scriu scrisori de dragoste …
Îmi plăcea să-l încurajez…

Îmi plăcea să-l ascult..iubeam felu în care relata momentele din viața sa …
Îmi plăcea cînd îmi spunea – DRAGOSTEA MEA,Scumpa mea,etc – ; sau alte cuvinte care îi plăceau lui să mi le spună …TOATE ERAU CELE MAI DEOSEBITE ȘI MELODIOASE …
Îmi plăcea să-l alint …
Îmi plăcea să-i simt respirația .. 
Îmi plăcea că era mereu parfumat.. și mă simțeam mereu îndrăgostită …
 
Îmi plăcea că era mereu îngrijit…

Îmi plăcea că se purta frumos cu mine,era atît de amabil …

Îmi plăcea că era romantic …
Îmi plăcea că făcea unele lucruri care-mi plăceau  mie ..
Îmi plăcea cum mă privea,atît de îndrăgostit …
Îmi plăcea că mereu mă făcea cea mai fericită,doar prin simpla existența lîngă MINE…
Îmi plăcea că era foarte atent cu mine …
Îmi plăcea că mă făcea să zîmbesc …
Îmi plăcea cum îmi vorbea … 
Îmi plăcea cum mă iubea,ma iubea așa puternic,și atît de misterios …
Îmi plăcea să-l iubesc așa cum era,pentru că era cel mai perfect pentru mine …
Îmi plăcea să-l iubesc pur și simplu pentru că
ÎL IUBEAM FOARTE FOARTE MULT
..
 Îmi plăcea să fiu doar a lui,și el să fie doar al meu .. 
Îmi plăcea să fim împreună,și de nedespărțit …
Acest articol a fost publicat în Bărbatul, Despre dragoste..., Din Viață.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la ♥ ♥ ♥ De multe ori … ♥ ♥ ♥

  1. yunyqe zice:

    Waw ,, merci Nastiu6Ok~ :))))))) ❤ .. сîte complimente .. !!!:) ..
    -Mie mi-a plăcut trecutul meu .. și-l mai vreau odată ..!:)
    ❤ ( !Da,într-adevăr,niciodată nu-i tîrziu să schimbi ceva,niciodată să nu-ți fie frică,pentru că nici nu știi că îți poate surîde norocul.. Doar încearcă!!! 🙂

    Apreciază

  2. Anasta_Cia zice:

    LenusYk……..
    Imi place ca esti creativa !
    Imi place ca esti sociabila!
    Imi place ca esti sincera!
    Imi place ca esti o prietena buna ❤
    Imi place cum glumesti!
    Imi place cind zimbesti
    Facindu-i si pe cei din jurul tau sa Zimbeasca xD
    Deci as zice fara regret esti Idialul Feminin ❤
    O fata la care viseaza orice bayat…..
    Dar nu toti apreciaza acest lucru,
    Fapt pentru care regreta la sigur acum !!!

    P.S ….Nu-i niciodata tirziu sa schimbi ceva, trebuie doar Vointa!!!!!!!!!!!!!!!
    By……Anastacia <3<3<3

    Apreciază

Lasă un răspuns

