Vreau … ♥


De ceva timp,tot stau și mă gîndesc..la mine,la ceea ce mă caracterizează,și anume dorința de a vrea mereu momente plăcute inimii ..
Vreau să-mi tresară inima de fericire,vreau să-mi văd pe chip un zîmbet adînc,un zîmbet care să reflecte pacea interioara,a realitații cu sentimentele mele…
Vreau.. o îmbrățișare caldă,fină,și plină de dragoste..
Vreau o privire fermecătoară de îndrăgostit,și de o ființă iubitoare…
Vreau .. defapt .. un viitor identic trecutului meu ..
Fără să mai scriu că vreau ceva în parte,un *vreau* puternic mi-l rezumă însăși cuvîntul *trecutul*!

În el se află o adevărată poveste,o adevărată dragoste,care supraviețuiește azi în inima mea…
În el sunt destule taine ,cunoscute de două inimi unice,și unite prin sentimentul iubirii…
Un sentiment atît de puternic,care și azi își face prezența ..iar amintirile dulci,sunt mereu în mintea mea,le visez,le simt,le relatez în aceste povestiri scrise de mîna inimii,citite de ochii sufletului,ce mereu îmi redau acea imagine senină,iar pe fundal,doi îndrăgostiți ce-și trăiau a lor destin într-unul,ca într-o inimă învălmășită de puterile magice ale iubirii,închise cu o cheie de aur,pierdută,iar astfel iubirea nu poate evada …mereu îmi bate la geamul gîndurilor,care așternute prin vise se destăinuie prin ritmul bătăii inimii mele.. O inimă fragedă ,încărcată de spiritul iubirii,duce-n singurătate o iubire falnică și deosebit de rezistentă la uitare..

Ea bate-n ritmul existenței mele,se face auzită de propriile puteri neștiute,o văd cum îmi bate sălbatic la amintirea eternei uniri a două suflete într-unu!
Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

