Lacrimi … ?!


Ce sunt lacrimile? Oare ele sunt doar niște picături de apă sărată
care ne arată suferința sau, de ce nu, bucuria unei persoane? NU!
Lacrimile ajung să „curețe” sufletul oamenilor și bine-nțeles, al meu,
în situațiile critice sau pline de fericire… ne ajută să pătrundem adînc în noi și să ne arătăm nouă înșine că suntem capabili să simțim ceva. Dar oare ce înseamnă „a simți”? Ce simte o persoană? De ce
ajunge la lacrimi?De unde vin lacrimile?
Oare aceste „noțiuni” vor fi vreodată definite? Cine are dreptul și
puterea să le definească? Oare noi ne cunoaștem într-atît încît să
afirmăm că ne cunoaștem? Exista vreo persoană care se cunoaște cu
adevărat ?Mereu îmi voi pune aceste întrebări și nu cred că voi găsi vreodată
răspunsurile! Cînd voi reuși să mă „adun”, să-mi „adun” gîndurile,atunci poate voi găsi răspunsurile pe care le caut.
 
Azi am simțit o căldură pe obrajii mei … era pentru prima dată cînd simțeam lacrimile atît de fierbinți .. și .. sărate …
 Mă simțeam copleșită de tristețe care iară-și mă inundă,cu ale sale lacrimi… iarăși ..iarăși
 … 
M-am lăsat dusă de val,pînă s-a scurs un pic durerea din mine ..stăteam nemișcată .. și plîngeam fără oprire… pînă sa terminat,pînă mi-a trecut acel vînt rece plin de șiroaie de gînduri negre… stăteam cu ochii deschiși,și cu privirea țintită spre … palmele-mi ude,udate de lacrimi..
De ce mereu mă regăsesc în lacrimi?!
De ce le simt prezența atît de des?! De ce mereu îmi dau atîtea întrebări?!
De ce nimeni nu-mi răspunde?!
Poate pentru că nimeni niciodată nu va putea să pătrundă în esența existenței mele în momentul în care mă simt invadată de lacrimi?de acest plîns risipit pe obraji?de acest sentiment inexplicabil a tristeții devastate din interior?!
E greu, …  dar … asta e ..
Noi înșine suntem predispuși să ne descoperim,odată cu trecerea timpului..cînd gîndurile noastre scot la suprafață misterele ascunse  de atîta timp în sinea noastră.. în adîncul nostru sufletesc.. acoperit de frageda inimă…!

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

