Pentru voi ✿


Sunt bucuroasă să aud că unor persoane le place să-mi viziteze pagina de blog,asta mă încurajează să scriu mai multe și mai interesante.
De azi vreau să renunț la posturi
despre tristețe,
pentru că
am scris aproape totul despre ea,

și nu mă simt prea încîntată să o proslăvesc în versuri ..
Am hotărît să mai încerc odată să scriu
despre frumosul ce mă înconjoară,
binențeles despre ceea ce-mi bucură inima.Și în primul rînd vreau să le mulțumesc celor ce mă citesc și mereu își expun părerea asupra celor relatate de mine.
Datorită vouă,pagina mea este mereu în completare de goluri,pentru că vizitele voastre îmi dau noi speranțe să cred că totuși scriu ceva bun,și de calitate..
Un mare pas înainte ,m-a îndemnat să fac o cititoare de a mea,pe care astăzi am cunoscuto virtual,și vreau să-i mulțumesc în special ei că  m-a încurajat prin niște simple vorbe,dar care totuși au ajuns în inimea mea!
Domnyka,îți mulțumesc pentru atenție,și pentru vorbe bune!

Asta e tot ce am vrut să vă spun! 😉 ..Așteptați noi posturi,și procrearea micii mele pagini de blog.

Cu mult drag către voi Ellen` Mystérieuse!


© 2011 WordPress.com

 
Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pentru voi ✿

  1. yunyqe zice:

    🙂 Merci! 😛

    Apreciază

  2. Domnica zice:

    Right choice… Citisem o carte de psihologie, in care se spunea ca daca te fortezi sa zimbesti, dupa ceva timp, te obisnuiesti cu surisul de pe fata ta si acesta deja devine real… So… Don’t forget to smile 🙂 Ma bucur ca te-am incurajat citusi de putin.

    Apreciază

Lasă un răspuns

