Realitate …


Stau și răsfoiesc prin paginile blogului,și uite ce am găsit .. 
Eu cred că merită citită,pentru că reflectă doar adevărul ce împînzește realitatea!

Citiți !!!!

 –Omul-
De ce e prea târziu pentru regrete? Fiindcă a trecut și nu se mai întoarce…a plecat cum pleacă un tren din gară…
Încearcă să dai fila. Trecutul are o putere prea mare asupra noastră și ne bântuie prezentul… Regrete, toți avem regrete dar totuși conștientizăm că duc spre nicăieri. Ai pierdut, am pierdut, vom pierde- așa e viața.
Trebuie să îți accepți pierderile și căderile cu ochii larg deschiși, să înveți din acestea. Astfel, îți vei crea un viitor nu perfect dar totuși mai bun, mai fericit, împlinit…din greșeli omul învață și tot învață. Și înțelege că în viață multe lucruri sunt doar iluzii și dezamăgiri.
Ceia ce pare la început real și vis se transformă în praf.
Căpătăm experiență dar totuși continuăm să pierdem…ani, clipe, momente, persoane dragi…nu putem evita despărțiri, divorțuri. Cauza la toate- orgoliul și principiile. Așa este omul nostru- orgolios din fire, deși suferă preferă să rămână cu mândrie, principiile mai presus de orice! Să nu îmi pătez imaginea…în fața celor din jur…să mă pot privi cu mândrie în oglindă și să zic- am principii!!! Și ce dacă pierd, suspin, sufăr…
Am observat aceste trăsături la multe persoane, sufăr și eu de acest handicap… Caut tratamentul la această boală și îmi sfătuiesc apropiații să nu guste din greșelile mele. Să învețe din greșelile mele și nu proprii…dar așa e omul, după ce greșește și suferă înțelege că poate trebuia să mai treacă peste orgoliu, mândrie, principii…
Pierdem, dar rămânem cu respect….deși acum…înțeleg că nu am ce face cu acest respect….aș fi vrut să….regret….dar….am mândrie… suspin adânc când îmi zic unii- „cât ești de bravo, ai mândrie, orgoliu, nu l-ai lăsat să te înjosească… ” . Zâmbesc fals și zic da….deși lacrimile curg șiroaie….nu mai contenește….în mine…un plîns…
Aveți grijă de cei dragi, spuneți-le în fiecare zi cât de mult îi iubiți, nu fiți orgolioși, veți pierde multe…
Fii fericit cititorule!!!

Niciodată nu e tîrziu să încerci să schimbi ceva,sunt persoane care iartă,care mai oferă șanse ..  Asta e adevărul! 😉

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

