O mică descriere despre mine ✿


Pentru început, mă numesc Elena!
Sunt o fire creativă, sociabilă, îmi place să glumesc și să rîd 😀 (când e nevoie). Îmi place să ascult lucruri interesante pe care cineva le povestește, nu mă plictisesc așa ușor și plus la asta, cînd te afli într-o companie cu mine, niciodată nu-ți va fi urît, pentru că sunt foarte energică și mereu predispusă să încing atmosfera :))) .

Îmi place să ascult muzică, să cînt 😀 , să dansez, să pictez –> (din păcate n-am făcut asta demult pentru că nu prea am avut timp). Îmi place să scriu, SĂ SCRIU … poezii, articole pe blog unde-mi „aștern” minuțios întreg sufletul  și simt cum devin  liberă. Îmi place să vorbesc cu prietenii, să-i fac să zîmbească! 🙂
Sunt un suflet care știe să iubească. Am avut în viață prima dragoste, și nici astăzi nu îl pot uita. Dar e plăcut să mi-l amintesc!
Să vorbim de greșeli… Sunt iertătoare, pot să trec cu vederea unele lucruri, doar dacă acea persoană merită cu adevărat.
Îmi place să visez, asta mă ajută să-mi formez o mică lume a mea unde să-mi închipui un viitor așa cum mi-l doresc, măcar în vise totul este posibil! = ))
Îmi place să pozez 😀 , asta cred că e specific nouă, fetelor.
Îmi place să primesc complimente, flori (trandafiri), dar nu de la oricine.
Sunt o persoană mai mult romantică, ador plimbările serale.
Îmi place să iubesc și să fiu iubită, să fiu respectată!
Îmi plac mesajele scrise din suflet nu copiate de pe net.
Îmi plac cuvintele frumoase și sincere. Asta se reflectă mai mult asupra iubirii.
Aș putea să vă spun mai multe, dar renunț, pentru că astfel numele de *MISTERIOZ* nu va mai avea acel sens profund în care eu mă regăsesc! 😉

                                            Cu mult drag către voi Ellen` Mystérieuse!

29 mai, 2011


© 2011 WordPress.com

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la O mică descriere despre mine ✿

  1. ghenadi zice:

    mie mia pleut articolul tau

    Apreciat de 1 persoană

  2. Alin Urdea zice:

    Esti in pom cu gramatica, pune mana pe un DEX si dupa fa o descriere personala !

    Apreciază

  3. Ionita zice:

    Sunt o persoana speciala

    Apreciază

  4. Mirela zice:

    Cautam un model de eseu si asa am ajuns aici si tare mi-a placut cat de sensibil si frumos te prezinti. Zambesc si parca ziua e mai ‘parfumata’.
    Revenind la ce ‘ma framanta’ imi e teribil de greu sa ma descriu singura si sa fie si profi.

    Apreciază

  5. anonimu zice:

    bravo

    Apreciază

  6. Claudiu zice:

    Am ajunt intamplator aici , dar mi-a placut ce am citit bravo

    Apreciază

  7. lina mark zice:

    …e o descriere de suprafata; dar pt ca e vb de mysterieuse se trece cu vederea ……..:p
    – Like poza 🙂

    Apreciază

  8. ana maria zice:

    😡 adorabil

    Apreciază

  9. Dima Masnic zice:

    pur si simplu o persoana speciala

    Apreciază

  10. mana zice:

    mi-a plăcut descrierea și recunosc că multe în anumite lucruri m-am regăsit 😉
    succese în continuare cu blogul 😉

    Apreciază

  11. shockchat zice:

    true….happy happy happy….asa sa te vad mereu:)

    Apreciază

  12. nikusyk zice:

    foarte frumos pupsikul meu..este adevarat tot ceea ce ai skris..esti cea mai bravo la mine..si sa stii ka noi,prietenii tai,te iubim asa kum esti..te sustinem asa kum si tu pe noi..si as vrea ka sa zimbesti tot timpul :-* :-* :-*

    Apreciază

Lasă un răspuns

