Funny :))


Dacă eram o lună, aș fi fost mai. Iubesc aerul parfumat de mai. 🙂
Dacă eram o zi a săptămînii, aș fi fost vineri.
Dacă eram o parte a zilei, aș fi fost seara.
Dacă eram un animal marin, aș fi fost un delfin. Delfinii sunt prietenoși, inofensivi, salvează vieți 🙂
Dacă eram o direcție, aș fi fost înainte, în sus. Nu uit de viziunea, visele mele.🙂
Dacă eram un lichid, aș fi fost apa. Avem nevoie de apă să fim vii.
Dacă eram o planetă, aș fi fost Mercur. Ehe, e planeta mea guvernatoare. 🙂
Dacă eram o pasăre, aș fi fost porumbel alb. Înseamnă blîndețe, iubire, eleganță.
Dacă eram o floare, aș fi fost trandafir.Pentru mine semnifică dragoste,sentimente,puritate.
Dacă eram un tip de vreme, aș fi fost
serile de vară la malul mării.
Dacă eram un instrument muzical, aș fi fost pianul.

Dacă eram o haină, aș fi fost o rochie de vară.
Dacă eram o emoție, aș fi fost iubire. Emoția iubirii.
Dacă eram un sunet, aș fi fost sunetul făcut de valurile mării. Un sunet care mă liniștește.
Dacă eram un element, aș fi fost foc.Ard și mă consum.
Dacă eram un cîntec, aș fi fost Secret garden – song from a secret garden.E atît de calm,și mereu mă face să visez.
Dacă eram un film, aș fi fost P.S I LOVE YOU.
Dacă eram un personaj de ficțiune, aș fi fost o Zînă. 🙂
Dacă eram un oraș, aș fi fost Paris.
Dacă eram un gust, aș fi fost dulce.
Dacă eram o aromă, aș fi fost aroma florilor de trandafiri.
Dacă eram o culoare, aș fi fost alb.
Dacă eram un cuvînt, aș fi fost iubire.
Dacă eram o parte a corpului, aș fi fost ochii.
Dacă eram o expresie a feței, aș fi fost zîmbetul senin. 🙂
Dacă eram o materie de școală, aș fi fost literatura. 🙂
Dacă eram un număr, aș fi fost zece.

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Funny :))

  1. Misterioz zice:

    Thank you! 😉

    Apreciază

  2. Misterioz zice:

    Mersi mult 😀 😉

    Apreciază

  3. mana zice:

    această leapșă am preluat-o și eu doar că eu am selectat că îmi păreau cam multe 😀 și eram puțin ocupată….
    nice, mi-au plăcut preferințele tale 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

