Love me if you dare !!!


După recomandarea unui prieten,am privit un film .. de dragoste..!
M-a lovit romantismul și m-am hotărît să scriu cîteva rînduri despre aceasta.

Totul ia amploare de la o vîrstă mică!Se vorbește despre două destine care și-au unit ale sale inimi pentru totdeauna .. încă din copilărie …și totul a început de la o simplă joacă!
Dragostea pare a fi atît de puternică încît ajungînd la o vîrstă de adolescență ei își dau seama că nu pot să trăiască unul fără altul..,însă viața și-a impus ale sale reguli și mereu era ceva în cale care să-i despartă ..
Într-un bun final,ei se regăsesc, … și pur și simplu își trăiesc viața fiind mereu alături ..

Vă recomand,să-l vedeți și voi.. filmul e într-adevăr foarte foarte frumos..și merită privit..!

Cît despre emoții … recunosc că am vărsat unele lacrimi..pentru faptul că ma atins mult subiectul acestui film .. A inspirat în mine multă iubire,și dorința de a o dărui la nesfîrșit unui singur suflet!!!
 

JEUX D’ENFANTS !!!!

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Love me if you dare !!!

  1. olivie zice:

    Cu jumate de an în urmă,eram obsedată de el.Nu-mi ajungea oxigen dacă nu-l priveam in fiecare zi.
    Explodam de fericire doar gîndindu-mă la el.

    Apreciază

  2. zsilvia zice:

    un film minunat..
    lam privit de 2 ori…))si tot cu acelasi entuziasm

    Apreciază

  3. BuBuleatza zice:

    extraordinar film !

    Apreciază

  4. Misterioz zice:

    Mă bucur 😀

    Apreciază

  5. shockchat zice:

    eu l-am privit inaintea ta…doar ca nu mi-am dat seama ca anume despre acest film era vorba…si mi-a palcut foarte mult :)…

    Apreciază

  6. Misterioz zice:

    Sunt sigură că o să-ți placă)) .. eu l-aș mai privi odată ..!!!
    Îmi scrii aici să văd totuși părerea… impresiile)) .. !!! Curiozitate.. = )

    Apreciază

  7. shockchat zice:

    o sa-l privesc numaidecit !!! apoi o sa-ti spun ce parere voi avea:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

