Ale amintirii valuri,…”



Era seară. Era frig, și o beznă nemaipomenită, ce era străpunsă de lumina farurilor de la mașini. Iar eu,trecusem pe acolo! Acolo, pe lîngă parcul veșnic al iubirii, care deși nu era tîrziu, avea porțile închise 😦 .
Nu v-aș putea reda starea mea haotică ce a izbucnit în momentul cînd am întors brusc capul spre geam și priveam acel loc de parcă-l zărisem prima oară. Și… m-am inundat brusc în diferite imagini, parcă proaspete, și cu un miros înțepător de frig de toamnă.

Și de ce TOAMNĂ!? DE CE?
Mi s-a deschis în adîncul sufletului, acea senzație de ființă îndrăgostită .
Mă simțeam așa de fericită în acel moment, de parcă tot ce vedeam prin gînduri era ACUM și nu ATUNCIȘi aș vrea să mă reîncarnez în trupul acelor clipe, și să mă avînt în întunecimea aia deasă pe care o văzusem eri ..și să mă pierd pe cărările pe care le-am pășit cu tine..
Și să fiu sărutată de parfumul buzelor tale în timp ce mă ții puternic în brațe…
Și să te cuprind atît de tare încît inima ta să îmi atingă corpul….
Și să sărut atît de fin orice centimetru al chipului tău…
Și să simt căldura tomnatică a trupului tău înfierbîntat de mîngîierea mea…
Și mi-e dor de ochii tăi și de iubirea din privirea lor.. Iubirea care poate deja nu mai trăiește în tine,care poate a spulberat-o timpul și tăcerea ta!
Și aș vrea să te iubesc și să mă iubești, și să ne iubim …
Și aș vrea acolo …acolo vreau…în acel loc tainic care este doar al nostru, și pe care nimeni nu-l cunoaște…!
Sunt fericită că pot să-mi amintesc acele clipe frumoase,și că le-am avut în viața mea…și nu regret nimic, pentru că au fost unice și care altădată vor fi cu totul altfel, poate mai puternice ca „IERI” ..

Azi,EU,nu mai sunt tristă 

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste..., Din Viață..., Stare de suflet. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ale amintirii valuri,…”

  1. Pingback: Păstrând în taină… | Ellen` Mystérieuse

  2. Misterioz zice:

    Hmm,și ce bine ar fi dacă asta s-ar îndeplini măcar pe o secundă:)
    Mă bucur că va plăcut :* ,merci! 😉

    Apreciază

  3. shockchat zice:

    ff frumos… si cind citeam parca simteam fericirea cu care scriai…:)

    Apreciază

  4. Kupidonciq zice:

    Îmi place postul. Ispiră atîta fericire. Tu mă molipseşti cu starea ta. 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

