Delir …


E liniște…
Și se aude doar bătaia inimii mele cum strigă cu un glas de dor înnebunit… Păstrez un minut de reculegere, pentru a-mi da seamă defapt ce se întîmplă în interiorul ei…   ,57,58,59 sec , …. 1!
Un val misterios îmi acoperă gîndirea cu acele sentimente neclare de iubire..  și însfîrșit mă pătrund cu toată splendoarea lor întinerită ..
Simțeam amnezic cum picura deasupra mea o căldură trupească, ce mă investiga cu fiecare milimetru, pînă la momentul cînd sa prăvălit peste buzele mele un sărut foarte dulce, fin,și atît de romantic.. Defapt visam ..  sau inima mea plutea în delirul unor iluzii din trecut? Sau ce era asta?
Eram departe de lumea realității, eram mult prea departe ca să mai pot să stăpînesc timpul, care curgea ca un izvoraș…
Cu ochii închiși și țintuiți spre vidul nemărginit al dragostei, mă simțeam atît de fericită că inima mea se iubea cu atîtea amintiri prețioase și aurite de incandescența lor..
Zburam cuprinsă de finețea unor mîngîieri tandre și ireversibile ..MI TE IMAGINAM… Și asta erai TU.. un romantic incurabil… care ești doar al meu… !!!
Privirea mea imaginară îți atingea încet năsucul, obrăjorii, buzișoarele – dulci ca bombonelele… și  …SĂRUT.. Sărut între a noastre priviri îndrăgostite și goale de atîta dor ..
Și cum ochii tăi mă gustau pe dinăuntru cu o arzătoare poftă de iubire, și mușcau fără milă al meu sentiment păstrat special pentru tine ..
Nu doream să mă opresc din ticăirea acelor clipe … acoperite AZI CU PRAF !
Și uneori încerc să șterg acel strat gri de peste povestea noastră, și să te mai strîng o dată atît de tare încît să-ți rămîna amprenta pe sufletul meu flămînd de tine..
Și .. cîteva minute de zbor spre nicăieri m-au trezit cu o lene grea la viața cotidiană..stăteam fără suflu la fereastră.. priveam fulgii mășcați și albi cum cădeau frumos pe acel pămînt rece.. care din fierbințeala lui te-a pierdut pe tine.. acel care nu ai făcut un pas pe aici astăzi.. ,57,58,59 sec  , ……. 3 !
Respirația care sa dat dispărută, a izbucnit într-o nebună fugă.. și atunci știam cu siguranță că ..  eram singură, într-o liniște abisală și neclintită.. Cam dezorientată, dar într-un bun sfîrșit am zîmbit hapsîn 😀 .. Și de ce? Pentru că mă simțeam plăcut înduioșată de memorii… IREPETABILE..Misterioz page  < click aici!

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Delir …

  1. Kupidonciq zice:

    Ce frumos. Cuvintele mau impresionant, pur şi simplu minunat. Bravo!

    Apreciază

  2. Misterioz zice:

    Mă bucur mult că ați rămas impresionați de filozofia Misterioză 😀 !

    Apreciază

  3. shockchat zice:

    wow…LENA!!!!!….chiar ca m-ai uimit , in cel mai placut mod posibil…. foarte frumos , filosofic si plin de momente mai dulci (stii tu la ce ma refer)….. bravo !

    Apreciază

  4. Ion zice:

    mai coplesit cu aceasta postare chiar am ramas fara cuvinte am citit si am patruns in acesta poveste)

    Apreciază

Lasă un răspuns

