Lumea în alb-negru…


 
Plouă…
Da, da.. plouă..
În ochii mei se oglindește un tablou aprofundat de o tristețe cum nu am mai văzut sau am simțit eu… E pentru prima dată cînd privesc lumea în alb-negru, la propriu, mergeam și ascultam un cîntec care pur și simplu ma rupt de la viață într-un mod sălbatic și greu de închipuit…
Mergeam atît de încet uitându-mă la trecători…și nu era ca deobicei… și nici eu nu eram *EU*.. eram alta.. eram încrispată de teamă că-mi pierd puterea de a mai face un pas, pentru că ma cuprins un plîns dureros.. care-și vărsa lacrimile pe sufletul meu răpit de iluzii… Și fiecare pas făcut era o nouă speranță că acel moment devastator o să ia sfîrșit.. dar … NU!

Pe lîngă mine trecuse un bărbat cu un copil mic în brațe, și uitîndu-mă în ochii celui mic, îi ceream în schimb un zîmbet ca să-mi zdrobească acea crîncenă luptă dintre războiul meu sufletesc, și pacea care mi-o doream…
Nu pot să vă redau ce cumplit mă simțeam în acea clipă …eram străpunsă de o tristețe grea… foarte foarte grea și depresivă.
Și nu știu de ce după o vreme atît de frumoasă, uite că durerea a bătut la ușă, și nu numai la ușa mea.. Nu sunt singura…
Toată această stare a fost mult apăsată de acest cîntec….  [minutul 1:27]
Ascultînd din el mă hrănesc cu răni și rupturi de suflet..și …
Tac, ascult acea muzică.. și plîng.. și nu plîng eu, dar toata ființa și neființa mea.

Acest articol a fost publicat în Din Viață.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Lumea în alb-negru…

  1. lina mark zice:

    …….hm, …cat inca mai avem o picatura de putere trebuie sa lupatm cu tristetea si gandurile noastre cenusii; trebuie sa ne tinem strans de promisiuni……..”cu nici un chip n-am sa te las, nicidecum nu te voi parasi”” . Sau poate exista o solutie reala de aplicat pt a inlocui singuratatea, tristetea …….
    Iti doresc succes. As vrea din toata inima sa pot alunga din suflet macar unui singur om acest sentiment ……as reusi ?

    Apreciază

  2. vasilix zice:

    uff….. e niatsa afara… un pik soarele s’arata ))) dar eeu pur si simplu am avut nevoia de a asculta zis song!!! am intrat aici sa ascult aceasta compozitsie, e f frumoasa! ms Elena

    Apreciază

  3. shockchat zice:

    …piesa parca era una cu cuvintele tale…si in unison mi-au conferit o stare de melancolie si mie…

    Apreciază

  4. Kupidonciq zice:

    Postul m-a atins la suflet. E atât de profund. Ai redat foarte bine starea ta. Ai descris fiecare detaliu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

