Inspirație .. ♥



Inspirație… multăăă inspirație….Atîta cît nu am avut pînă acum =)

De la o bună vreme.. mă inspiră lucrurile cele mai simple,oamenii plini de diversitate,amintirile frumoase,și SENTIMENTELE …datorita cărora starea mea interioară capătă diferite nuanțe,diferite culori și echilibru între mine și lumea din jur…

Mă simt atît de îndrăgostită,și cu totul altfel,mereu reușesc să rup din acest sentiment o bucată mare de inspirație,care mă topește,și mă transformă în H2O cu aromă de flori de iubire : ) ..
Vise.. multe vise care au atins un contur mai pronunțat în astă lume..și încă multe alte vise care vor păși stabil pe treapta realității…

Și datorita lor mă simt mai încrezută în forțele proprii și în ceea ce îmi doresc să realizez aici,acum și mai tîrziu..
Meditînd încontinuu …prind un spirit creativ și gata de a răzbate undeva mai departe de sentimente .. pentru a le atinge cu privirea și pentru a le întruchipa într-un ideal inexistent..
Privesc acea ființă construită din imperfecțiuni și trăsături compatibile cu al meu caracter,din gînduri pline de sens,din multă inspirație și dorință de viață.. și … rămîn învăluită de timp ,care nu mi te aduce niciodată.. dar care mi te arată întotdeauna la momentul potrivit,ca pe o imagine vie transparentă și parfumată cu suflet de om..

Cine ești tu,care mă urmărești adînc prin diferite cărări ale gîndirii mele?De ce te simt prezent atunci cînd lumea pare o galaxie lipsită vreodată de oxigen și cînd ea încetează să existe pentru mine?
Indiferent de numele și aspectul tău anonim ,știu că niciodată nu rămîn singură  ..și niciodată fără de muza,care-mi este suflet geamăn ..

Scriu și  mă gîndesc la tine.. la ființa ta anonimă,care poate fiecare și-o imaginează în felul său,dar pe care ..nici eu nu o știu exact..
Desenez aripi de un alb imaculat și îmi las sufletul să zboare dincolo de limitele corpului..și îl las să atingă culoarea albastră și pură a cerului,pentru a-i reînnoi fibrele constituției sale fragile..pentru a-l face rezistent la dureri și la situațiile nefavorabile ale destinului..
Zîmbesc frumos de fiecare dată cînd te faci prezent în gindurile mele ascunse,și te contopești în ele ca valurile mării pe plaja de nisipuri… 

Și totuși… cine ești INSPIRAȚIE? Prefăte în scrum și lasăte suflată de vînt în depărtări,pentru a atinge zorii  și apusul fin al unei seri fierbinți de vară… apoi zîmbește-mi  prin lumina dimineții și atinge-mi chipul cu o rază plină de parfum…mirosind a prospețime…

Cu multă inspirație către voi,Ellen`Mystérieuse

Acest articol a fost publicat în Diferite, Din Viață.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Inspirație .. ♥

  1. ALEXANDRU zice:

    Aici, acolo, dincolo,oare cum e acolo alaturi de frumoasa, jingasa, splendida, fastuoasa, rautacioasa, capricioasa, nemaipomenita INSPIRATIE

    Apreciază

Lasă un răspuns

