„Anestezia Timpului” într-o variantă tristă..


După cum am promis data trecută, un articol fără nici un fel de filozofie ..doar gînduri, .. sub presiunea timpului.
Nu mă simt în dispoziția solară și radiantă, acum, la momentul de față, 23:48
eu exist pe ju-mă-ta-te..

Da, păcat..m-am contaminat de o durere sufletească, din nicăieri.. și mă doare… mă doare așa cum nu ma durut vreodată, și nici nu înțeleg ce mă doare, și de ce, și cum?! .. Eu sunt anonimă, absentă, invizibilă, inexistentă,.. Eu nu sunt Eu…
Eu sunt alta.. pe care n-o cunosc…
  Și ..sunt funebră în suflet .. într-o efervescență complet transparentă de lume .. și nu sunt Eu.. nu sunt Eu asta!
Nimic nu se întîmplă..
dar eu lupt crîncen cu lumea din mine, abstractă, nepămîntească, stranie, dar totuși care e a mea!!!

Nu am rezistat să nu scriu asta, pentru că.. mă doare, și eu nu am cu-i să-i spun și așa e totdeauna… mă dizolv… anestezic, ca o substanță solubilă…
Nu sunt chimie, nici fizică, nici matematică, sunt doar un suflet.. care își omoară *nervii*.. și inima și tot… și pe mine toată..
Azi scriu, mîine regret de starea care am avut-o.. pentru că eu nu-mi permit să consum viața pe prostiile de acest gen..  Azi vreau să-mi revărs neființa mea, aici, acum,23:59, pentru că mîine v-a fi prea tîrziu și eu am să mă pierd…
Nu vreau nicio explicație, argumentată, logică, sau cu sens… vreau tăcere… imensă, .. INCOMENSURABILĂ!

Acest articol a fost publicat în Diferite, Din Viață.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

