Revoltă interioară sau viziunea proprie


Azi vreau să mă REVOLT!
Să-mi scot la suprafață gîndul care circulă necontenit prin mintea mea de la o vreme bună. E ceva ce amplifică poziția mea de vedere față de anumite domenii ale vieții, și care subit o preschimbă.
Devine insuportabil ceea ce se întîmplă aici.. ce fel de viață poate să-și asigure un cetățean în MOLDOVA??! (Și nu vreau să subliniez sau să accentuez pronunțat denumirea țării, pentru că ea nu poartă nici o vină că cineva îi pătează numele..)
Uite despre asta vreau să spun cîte ceva.. și anume ceea ce mă scoate din sărite în modul cel mai direct posibil.

Reflectînd profund asupra zilei de astăzi, o zi foarte importantă pentru cei de la cârma țării, și o zi practic insuportabilă în prima jumătate a sa pentru simplii oameni de rînd .., am ajuns la concluzia că peste măsură ne sunt controlate mișcările și ne sunt interzise cele mai elementare lucruri, – anume aceea de a trăi normal într-o țărișoară atît de mică, dar ……. cu probleme mari!
O existență problematică, și o conducere incapabilă să dirijeze cu toate domeniile de influiență!!
Uneori te mai și întrebi, cum poți să-ți asiguri un trai cît de cît decent, dacă salariile sunt atît de mici, iar prețurile devin cosmice la un moment dat!
Aflîndu-mă în postura de student, realizez faptul că NOI, …. nu trăim, ci înercăm să existăm, .. încercăm să străbatem straturile dure ale destinului, pentru a ne putea vedea realizați în viața asta aproape de nimic aici.. și care ne defavorizează optimismul, și promovează instantaneu pesimismul de cel mai înalt grad! De ce de la un timp mă tot întreb..  [ce fel de viață poate să-și asigure un cetățean în MOLDOVA??!]
Mă delectez continuu din ceea ce văd zilnic … Deci, pe mine chiar mă doare să văd bătrînii care se întrețin cu o pensie MIZERĂ !!! Ce dracu poți să faci cu 4, 5, 6 sute de lei în epoca noastră multilateral dezvoltată ?! Același lucru îl spun și despre restul populației R.M. ..la care le fierb nervii de la gîndul că criza economică ia pătruns în adîncul negru al venelor…
Nu vreau să bruschez cu învinuiri conducerea țării, dar reiese simplu că din motiv că nu sunt cîrmuite corect sferele umanității, viața se duce de rîpă, lent..lent..  și este atît de evident situația dată, văzînd zecile proteste organizate, și toate revoltările cetățenilor, care sunt evaziv respinse.. preferînd să ridice la ordinea de zi alte minimalități importante.
Pe mine chiar nu mă interesează cine e contra părerii mele, însă eu deja m-am săturat să văd zilnic situații de acest gen la știri și nu în ultimul rînd în viața reală !!!

Cu o durere revoltătoare, MISTERIOZ!
MISTERIOZ,….. care nu a vorbit despre asta niciodată!

Acest articol a fost publicat în Concluzii generale, Diferite, Din Viață..., MOLDOVA, Opinie, Sfera vieții sociale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Revoltă interioară sau viziunea proprie

  1. absurdul zice:

    Moldova, adică Iași, Baia etc.

    Apreciază

  2. Pingback: Highlights of the week

Lasă un răspuns

