Un DOR necunoscut



Simt cum mă învăluie sentimentul de DOR și mă frînge în propriile brațe. 

Eu, acum, parcă te am aproape de sufletul meu sfărîmat bucățele de la un așa dor nebun și necontrolabil. Azi vreau să fiu sîngele din inima ta, vreau să fiu o celulă din pielea ta rafinată, să fiu culoarea din ochii tăi, pentru a te avea cît mai aproape de mine, mai aproape…tumblr_lva4esRbuj1qgsug7o1_1280_large
Eu nu știu cine ești TU, și de ce așa mi-e dor de tine? Nu mai contează nimic, nu contează nici un alt gînd din moment ce mi-e tare dor de tine, DA, DE TINE!

Mă trec fiori electrizanți și mă cutreieră-n toată ființa mea. Vreau să-mi întrupez neființa în sufletul tău, pentru a vedea și a simți viața care curge prin tine, pentru a auzi șoaptele și gîndurile care sunt sau nu pentru mine, vreau să simt toată existența ta în inima mea, pentru a te avea mereu aproape. Simt cum mă topesc necugetat de la atîta dor și dorință de a te vedea non-stop, de ați simți parfumul, și respirația caldă. Te văd mereu în vise, în gînduri, cu ochii deschiși, eu te port mereu cu mine,oriunde, pentru a nu rămîne singură.
Eu încă nu știu de ce acum? Și de ce mi-e dor de tine? Eu nu m-am îndrăgostit, nu te iubesc și nu știu cum se numește acest sentiment.. e fără nume ,e anonim ca și tine.
În mine nu mai încape atîta DOR cît port zi de zi, vină și-l ia… 

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste..., Diferite, Din Viață..., Images. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

