Pentru EA …


TE IUBESC!
Asta am spus într-o șoaptă adîncă …
E straniu, pentru că defapt m-am referit la viața care o trăiesc. Și de ce o iubesc? De ce o admir cu atîta simpatie și plăcere?
E 2:17, eu m-am pierdut undeva printre rîndurile trecutului.. începînd cu primii ani de viața, din acei care mi-i amintesc.ihasafunny-funny-pictures-cat-has-a-sadMi-e strașnic și distrugător mi-e dor de toți acei oameni care au intrat frumos pe calea destinului meu, dar și mai dureros mi-e dor că unii dintre ei au părăsit-o, neobservat, sau debusolat, sau rătăcit, dar unde? Și în același timp ei nu mai sunt acei care au fost cîndva, și asta cel mai mult doare,…nimic nu va mai fi așa cum a fost cîndva, frumos, neobișnuit, special…SPECIAL!

Iar acum  cînd totul este atît de „altfel”,eu mă simt plină de un spațiu străin, care îmi acaparează toată firea mea misterioasă.
Eu încerc să-mi ascund sentimentul de neliniște și de neclaritate, pentru că nu înțeleg de ce această stare mă împinge tot mai profund într-o atmosferă romantică, unde nu e nimeni. Mă răsună muzica cîntată la pian și la chitară, și de mai mult nu e nevoie.. Mi-am întrupat divin, în acele note sonore toată inima mea și am lăsat-o să zboare și să străbată ca prin valuri esența singurătății romantice și autentice. E pentru prima oară cînd acest sentiment mă aprinde și mă luminează cu o putere stelară, și-mi licărește privirea și mă arde cu toată puritatea unui suflet îndrăgostit..
O viață am, una singură, care am so iubesc incontestabil, și-n liniște am să-i dedic toată dragostea care o port, doar pentru … EA…
Un „te iubesc”  diferit de celelalte…  la fel ca și mine azi, diferită de cea de eri și cea care voi fi mîine…  TE IUBESC!

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste..., Din Viață.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Pentru EA …

  1. Mircea zice:

    Imi place! Foarte frumos vorbesti! Felicitarile mele!

    Apreciază

  2. Misterioz zice:

    Da,din fericire-sau din păcate,anume atunci simt 100% starea care mă domină,și numai atunci scriu.
    Nici unul din posturile publicate nu le-am scris ziua,nu pot,nu am inspirație!
    Mulțumesc frumos,drăguț 🙂

    Apreciază

  3. Pishky zice:

    și tu scrii când n-ai somn în miez de noapte? frumos ți se mai așează cuvintele în momentele astea 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

