Un „regret” cu totul diferit…



REGRET!

Și știți anume ce?
Situațiile zilnice mă fac să regret că nu m-am născut cu vreo 10-15 ani în urmă… 

Sună prea banal, și nu că nu mi-aș dori să trăiesc în epoca noastră multilateral dezvoltată, dar însuși ideea că SINCERITATEA, ADEVĂRUL, OMENIA sa spulberă încet de printre noi. Noi nu prețuim aproape nimic ce ține de suflet și inimă, noi devenim indiferenți și incontrolabili în decizii, noi nu apreciem nici o latură a sincerității și fidelității, nu ne pasă de sentimente, sau …poate că nici regrete nu avem.., și nici de suferința care o  provocăm uneori nu ne pasă… little_white_bunny_by_thesashabell-d2yu3t9_large
Am cunoscut într-un timp foarte scurt persoane superbe, atît de adevărate prin propria existență, plăcute și inteligente, și … care nu aruncă vorbe în vînt.

Și aici îmi sare regretul în față … de ce nu m-am născut mai devreme, să cresc alături de așa oameni minunați, care înțeleg mult mai mult decît noi, adevăratul sens al vieții, oameni care păstrează și apreciază frumosul și gesturile .. dragostea și iubirea care le este oferită .. 
Asta e .., sau poate nu-mi doresc atît de mult să mă fi născut cu ani în urmă, pe cît faptul ca lumea să-și cizeleze gîndirea și să devină mai păsători, mai înțelepți ..
UN REGRET EXTRAORDINAR, care mi-a ros toată ziua gîndurile și a circulat non-stop prin mintea mea … ma supus la meditații, și, poate ma făcut să par acum mai ciudată … așa cum nu obișnuiam să fiu EU deobicei..

Nu-mi place să tot vorbesc despre respectivele lucruri, pentru că o știm cu toții, și fiecare își are părerea ..
Tot respectul către acei care aspir să facem lumea mai bună prin încercarea de a ne schimba pe noi înșine spre calea cea corectă…
ÎNVĂȚAȚI SĂ FIȚI MAI BUNI, OFERIȚI-VĂ O NOUĂ ȘANSĂ! Oferițile-o și celorlalți..

MISTERIOZ
, către voi,
cu cea mai sinceră bunătate și înțelepciune♥♥♥

Acest articol a fost publicat în Din Viață..., Sfera vieții sociale, Societate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

