Bună dimineața! =))


E 04:44, iar eu am decis să scriu!
Asta va fi prima postare matinală de cînd am înființat pagina mea de blog 😀 .
Totuși, de ce acum? O să încerc să vă explic în „cîteva” rînduri mai jos.

Unde sa mai auzit că muzica, sau un anumit cîntec să fie ca un drog care nu-ți permite să dormi, și să vreai să-l asculți încontinuu (așa cum fac eu de 2 zile-ncoace) 😀 . Senzația asta cînd te posedă o energie enormă în care ai fi gata să faci orice fără a fi întrerupt,  ești plin de adrenalină și dispoziție foarte foarte bună, sau chiar peste măsură 😀 . Nu am povestit niciodată, dar anume dispoziția asta supra-limită uneori îmi aduce neplăceri, pentru că se consumă prea repede, dar….NU și în cazul respectiv, la data cutare 😀 .
Mie mii dor de colegii și prietenii de la universitate, pe care nu am răbdare să-i văd și să-i cuprind, și eu număr orele (nu a rămas mult) pînă ajung în pragul universității.

EU AZI n-am dormit! Nici ieri n-am făcut asta, pentru că MUZICA nu-mi permite 😀 , dar nici să scap de ea nu vreau. E pentru prima data în acest an, cînd am o asemena stare super-mega-ultra-cool, ba încă mai simt și fluturi fel de fel, și furnici =DD , care-mi provoacă plăcut un sentiment de fericire… și blablabla eu văd totul în jurul meu perfect.
SINCER? Eu nu am motive, anume asta și mă sperie, mi-e frică doar de un singur lucru, și anume să nu fiu iar fără pic de zîmbet, pur și simplu mă distruge asta. Dar…, acum, eu sunt gata să și dansez și să sar și să fug 😀 , pentru că eu sunt în plină energie.

Am chef de discuții, dezbateri 😀 , eu vreau să fac totul, să-mi termin de visat visele 😀 , și să le realizez :D, ACUM!
Și…am decis încă să fiu foarte deschisă în discuții și să spun cuvintelor pe nume, în așa fel 100% n-am să ezit să pierd nimic, așa cum se întîmpla ceva timp în urmă.
Pe mine nu mă interesează problemele sau persoanele care m-au făcut să sufăr, deoarece nu vreau să îmi consum timpul pe ele, dar  să iubesc ceea ce este frumos, și să iubesc și să plac persoanele care fac la fel cu mine, dar mai și-mi oferă atenția de care eu am nevoie. 😛

AZI SUNT DIFERITĂ. Și-mi placeeeeeeeee!!!
Vă ofer și vouă tuturor ce-mi percep senzația asta neobișnuită, o rază caldă de energie spirituală și muuuult muuult zîmbet, să aveți o săptămînă frumoasă!!!!!!

P.S Poate nu o fi acesta cel mai super cîntec, dar mie mi-a plăcut foarte foarte mult, nu în zadar sunt într-o asemenea dispozițieeeeeeee!!!!!!!!!! Ye-ye-ye, oo..uoouuu!! =))))
Vă zic… o „BUNĂ DIMINEAȚA” PERFECTĂ!!!!!!!!!

Cu un zîmbet cald,
către voi,
MIIIIIIIIIIIIISTEEEEEEEERRRRRIOOOOOOOOOOOZZZZZZZZZ ♥♥♥

Acest articol a fost publicat în Diferite, Din Viață..., Preferințe, Stare de suflet. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bună dimineața! =))

  1. Dana zice:

    Am și eu piese din astea, care se asculta la greu, ca pentru ca pe urmă să le simți ca parte din biografia ta. Momentele cruciale, cele decisive au de fiecare data ceva bun pe fundal sonor

    Apreciază

Lasă un răspuns

