Mystérieuse Confession. Partea 1


AZI, mai romantic … ca niciodată …….
Mai romantic …ca niciodată, mai cuprins și mi-ai mîngîiat spatele gol, dar parcă erai gata să zgîrîi.
Mai privit atît de dulce, încît eram gata să mă topesc în mîinile tale și să nu-mi restabilesc nicicînd fizicul. Șoaptele tale, melodioase și atît de fine, mă înnebuneau și mă făceau să plutesc în delir. Și parcă a fost un vis, unde NIMIC NU A FOST REAL, ….. dar …… acolo eram EU și TU.
Simt gustul buzelor tale suave, care pline de dor sărutau și mușcau din „mine”. Scriu sub adierea acelor senzații și emoții pline de fluturași. Corpul tău puternic domină, și plin de forță parcă mă ridici spre cer, fără să-nțeleg cum faci asta. Îmi atingi lasciv vîrful degetelor, părul moale și lung, iar atunci, privindu-mă în ochi, emanînd toată fierbințeala din tine, mă cuprinzi necontrolat, … dar o faci cu atîta dragoste.

E întuneric, eu încă sunt acolo, stînd obosită cu mîna pe pieptul tău, răsfoind atent prin toate emoțiile care le-am avut.
Îmi place naturalețea mișcărilor tale tandre, jucîndu-te prin părul meu, și șoptind fel de fel de fraze dulci. Îmi place să te privesc direct în ochi, stînd aproape aproape aproape … de-ți pare că am să te sărut fără să-ți dai seama cînd am făcut-o! Îmi place să-ți simt respirația întețită de faptul că te ating încetișor pe față, pe gît ….. iar tu nici nu clipești din ochi și rămîi nemișcat. Îmi face plăcere existența ta și însăși faptul că ești lîngă mine atunci cînd eu rup sufletul din mine de dor.Eu niciodată nu știu cînd am să te mai pot vedea,dar atunci cînd o fac, parcă se-ntoarce tot în lăntrul meu și nici nu există nimic mai plăcut pe lumea asta.
Mă simt aproape dependentă de starea care o am cînd ești cu mine, și nu-mi doresc nimic altceva decît să fiu cea mai misterioasă parte a ființei tale, și să mă porți mereu cu tine, peste tot, ca un talisman norocos.

tumblr_mgmoy2fowK1qd8mh0o1_500_large

 

[Capitolul 1]

Acest articol a fost publicat în Despre dragoste..., Diferite, Images, Stare de suflet. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mystérieuse Confession. Partea 1

  1. Pingback: Mystérieuse Confession. Partea 2 | Ellen` Mystérieuse

Lasă un răspuns

