Bărbatul ”ideal”?



Construind din cele mai alese calități, compatibile genului meu de caracter, m-am lovit cu ideea că este o totală aberație. Bărbatul perfect NU EXISTĂ.

Întotdeauna mi-l imaginam într-atît de special, și definit prin însușirile bine reliefate care le posedă, ba chiar reușisem și să adun cîteva caracteristici, și să-i edific schematic prototipul de „bărbat ideal„.
Acestea sunt următoarele:

  1. În viziunea mea, aspectul fizic al unui bărbat, ar trebui să fie bine conturat, adică atrăgător prin stilul adoptat, îngrijit ,și atent la detalii. Eu sunt persoana care le observă pe toate, și care urmărește cu atenție desăvîrșită  fiecare gest, mimică, și …aproape că ar suna banal dar și fiecare centimetru din constituția sa fizică. Pentru că asta spune aproape TOTUL despre persoana dată, la prima aparență vizuală.
  2. Un bărbat ideal, e acela inteligent, care poartă o discuție decentă, captivantă, calmă și ..ca să fac o remarcă, aduce un subiect de interes comun. Un bărbat e acela care cucerește și prin felul cum gîndește, și ..acționează, iar într-o frază pot să zic că : NOI SUNTEM ACEEA CE GÎNDIM!
    Un bărbat puternic pentru mine înseamnă gingășia și tandrețea cu care mă tratează, atenția care mi-o oferă, și căldura care vine din partea felului său de a fi …atunci cînd este cu mine. Eu vreau să mă simt protejată alături de el, de aceea doresc să găsesc mereu în brațele sale un refugiu. Iar ca să se dezvolte relația dintre NOI pînă la acest nivel, trebuie să-mi ofere încrederea că anume EL este acea persoană și nu alta.
    -De toate drăgălășeniile verbale ce pot să vă zic? Ele nu ar trebui să lipsească 😀 , de aceea un bărbat ideal e unul pasional, romantic, inventiv, e acela care știe să răsfețe femeia de lîngă el, spunîndu-i cuvinte dulci, frumoase, de alint,creînd senzația ceea inedită și unică dintre FEMEIE și BĂRBAT!
  3. O trăsătură foarte foarte importantă a unui IDEAL BĂRBĂTESC este lumea sa spirituală, deoarece are o influiență extraordinară asupra FEMEII care o are lîngă el. Calitatea superioară care trebuie să-l definească în primul rînd este să fie calm și ferm în poziția care o are,și să formeze acea atmosferă autentică dintre ei doi. O femeie întotdeauna dorește să fie cucerită,nu importă de cîte ori, acesta e specificul care ne face să ne simțim dorite și apreciate. Personal, consider această acțiune a bărbaților, o „luptă pentru a obține”! Iar nouă, ne place să vă seducem prin aspectul nostru feminin, prin priviri misterioase, prin dulceața cu care vă vorbim și mersul nostru de felină, de prădătoarrrre…..Rrrrrrr 😀

Acestea au fost cîteva „schițe” din schema mea amplă, care evident nu am să o „afișez” în totalitate aici, deoarece acel care va dori să mă cunoască mult mai bine, să o facă singur și să fie întotdeauna interesat să afle – CE VA FI MAI DEPARTE? –

Nu de mult timp în urmă,cineva a reușit aproape definitiv să-mi distrugă cîteva din aceste concepte în privința ”Bărbatului perfect” , adică prin ORIGINALITATEA  care-l definește, și asta mi-a plăcut cel mai mult, pentru că era cu totul diferit de ceea ce-mi doream eu, și defapt prin ceea ce eu așteptam sau căutam, să văd dacă există, dar, din fericire sau nefericire, am revenit pe poziția mea anterioară. 😀
Bărbatul ideal, e acela… pe care TU îl iubești, și ideală-i poate fi orice imperfecțiune, fizică sau morală. Atunci cînd există sentimentul de atracție, toate aceste reguli își iau zborul de pe raft, și totul se preface scrum. Există o chimie între voi, legată de o mulțime de formule, ….. formule anonime, la care nimeni nu vom avea acces vreodată!

tumblr_mgm5927rak1rdhjc3o1_500_large

Și,cum arată bărbatul ”ideal” în viziunea voastră?  😉

Acest articol a fost publicat în Bărbatul, Concluzii generale, Diferite, Din Viață..., Femeia, Opinie, Preferințe. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Bărbatul ”ideal”?

  1. Stefanel zice:

    Un prieten a zis odata ” Care dragoste cand ruble nus ”

    Apreciază

  2. Mishuk zice:

    fiecare cu gusturile lui… aici nu poți generaliza!

    Apreciază

Lasă un răspuns

