despre Sărbătorile Pascale


Well, la acest capitol vreau să fac remarcate unele chestii.
Deși asta întotdeauna se întîmplă în prag de sărbători, nu e practic nimic nou pentru nimeni, însă, cred că e ceva care pe unii dintre voi la fel vă deranjează.
Treaba asta cu mesajele copy-paste, nu e deloc la modă. Etichetările pe diverse poze cu puișori, iepurași, care mai mult enervează, decît  bucură.
Dacă vreai să feliciți mai multă lume și să „scapi de griji”, mai ok ar fi să pui un status general cu cîteva cuvinte din suflet, și punct,cine o să dorească o să-ți răspundă la el cu reciprocitate. De ce să umpli o poză plină de etichetări, cu oameni de care nici măcar nu-ți pasă? SAU de care-ți amintești doar de sărbători, doar ca să nu pari total „indiferent”? Asta va schimba cumva atitudinea ta față de cei cu care aproape deloc nu comunici, dar îi păstrezi de frumusețe prin lista de prieteni?
Mulțumesc celor ce nu m-au uitat și m-au etichetat prin poze, la care nu am răspuns, pentru că eu am să o fac în alt mod decît ei.
Și dacă unii ar crede că sunt niște aere notorietare, atunci se greșesc. Sunt de părere că persoanele DRAGI într-adevăr merită felicitate personal, fie cu cîteva cuvinte, nu o sută,  dar venite din inimă, fără de mesaje preluate unul de la altul. Lăsați pozele cu iepurași și puișori în trecut.
NU MAI E LA MODĂ SĂ LE FOLOSEȘTI PE POST DE FELICITARE „ELECTRONICĂ” . Serios, chiar nu vreau să supăr pe nimeni, pentru modul în care felicită pe cineva sau nu, dar nici că mi-ar păsa dacă o să ia în considerare părerea mea sau nu.
Și DA, EU VĂ FELICIT PE TOȚI CU SĂRBĂTOAREA SFÎNTĂ DE PAȘTI, fără etichetări, statusuri, sau mesaje cu zeci de cuvinte.
E din SUFLET!

Acest articol a fost publicat în Opinie, Societate și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la despre Sărbătorile Pascale

  1. Pishky zice:

    Paște fericit și Hristos a înviat!
    Mă bucur că nu sunt singura ce am această părere :)!

    Apreciază

Lasă un răspuns

