inexistența


Mi-e frică să descriu starea care o am la momentul de față. 
Nu vreau să spun ce sa întîmplat, sau dacă sa întîmplat ceva.
Cert e că NIMENI, NIMENI nu mă va putea înțelege (doar dacă există puterea de a pătrunde în ființa și neființa mea,să înțeleagă singur, fără explicații ). 

În sufletul meu se plînge cu lacrimi de sînge, e stors de viață. Unicul lucru care mi-l pot permite
să-l descriu.

Eu, o singură dorință am, dar se pare că cer prea mult, defapt nici nu mai contează, o fi o prostie.
Îmbrățișările nu vindecă rănile, rănile mortale.

Cu durere,
SUFLETUL

Acest articol a fost publicat în Stare de suflet, Tristețe. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

