Jurământ


E un nou început de zi, e abia 02:56.
Meditând la greu, am decis să renunț la unele lucruri, și sper pe viitor „să-mi mulțumesc” pentru asta. Am făcut o promisiune, pe care o consider una dintre cele mai dure, și JUR SĂ MĂ ȚIN DE CUVÂNT.

-De ce azi? De ce nu ieri sau pomâine?
AZI mi-am văzut toate cărțile de „joc” ale destinului, ieri nu le puteam vedea și nici nu știam de „viețuirea” lor. Mă simt o „inexistentă” parțial !
Pînă la acest moment nu m-am mai simțit atât de
-confuză
-dezordonată316710-2048x1365
-neclară
-neînțeleasă
-tulbure
-imprecisă
și atât de întunecată și pesimistă NICIODATĂ!
Deși am o mulțime de motive pentru a fi așa, decid să le păstrez pentru mine, de altfel, ca și JURĂMÂNTUL „depus” cerului ASTĂZI.

P.S  Vreau neîndurătorsă plouă.. mult și tare………cu ceață ,cu băltoace imense.

Acest articol a fost publicat în Din Viață... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

