Fără somn


Rând pe rând trec nopțile fără de somn. Asta pentru că eu așa îmi doresc.
Sunt cele mai deosebite, fiindcă sunt acele de vară, și pentru că le-am așteptat prea mult pentru a le irosi în zadar.

Cine a zis că nopțile sunt făcute pentru somn? De când mă ştiu am adorat nopţile nedormite, să mă culc cât se poate de târziu şi să mă trezesc la fel.
Și…. oare de ce nopțile sunt atât de scurte? Ehh..large

Îmi place la nebunie să „întîlnesc zorii”.
Să aud ciripitul gingaș al păsărilor la fereastra mea, poate pe alocuri și un mieunat de pisică 😀  .

…DAR…
De ce să nu întîlnești răsăritul „alături” de o persoană plăcută?  Fie virtual, căci îi simți prezența spirituală lîngă tine, deși nu-ți potolește dorința de a sta comfortabil alături, pentru că „virtualul” obosește și te plictisește la un moment dat.

Eu vreau neapărat în parc la orele firave ale dimineții, la 5 ar fi minunat, cred 😀 , când poți savura din aerul proaspăt, să stai întins pe iarbă, și să privești spre cer, sau să stai cu ochii închiși, sau…blablabla să faci ce și cum vrei,
dar nu m-aș duce singură, ar fi prea posomorît.

1013753_529064783826722_1918447126_nȘi aș mai face multe noaptea sau dimineața, pentru că atunci am energie, imaginație și dispoziția bună 😉

P.S Aș prefera „ziua” să devină mai scurtă, iar noaptea să nu se mai termine uneori!

Iar ACUM, vă doresc NOAPTE BUNĂ sau BUNĂ DIMINEAȚA! 😀

Acest articol a fost publicat în Diferite, Preferințe și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Fără somn

  1. Pingback: Summertime sadness | Ellen` Mystérieuse

Lasă un răspuns

