Summertime sadness


Așa deci!
Numărătoarea inversă a început!
Nu mi-am dus pănă la capăt câteva planuri, care mi le-am tot „prognozat” neapărat să le realizez, iar acum sunt nevoită să le amân pentru vara viitoare. Ehh, va trebui să aștept muuuuuuullllttttttttt, iar acest gând îmi dă dureri de cap.

Eu nu pot spune că a trecut tot timpul în zadar. Am făcut multe lucruri importante, și chiar sunt mândră că mi-a reușit să le-ndeplinesc!large

Renunț să cred în spuse ca astea: „Fiecare vară are o nouă poveste” sau „Vara aceasta va fi una mai specială decât celelalte” . Sincer, nu s-a întîmplat cine știe ce, aproape că a fost o rutină inevitabilă. Uneori îmi părea că înnebunesc de la plictiseală, pe lângă faptul că m-am simțit mai mult alone. 

Nopțile mele fără somn, nu mi-au adus plimbarea matinală care mi-am dorit-o foarte mult (și despre care am vorbit AICI).

Vara 2013 a luat-o razna.
Am tras de timp cum am putut, și  n-am reușit să-i opresc viteza nebună.
Simțeam că așa va fi din primul minut al lunii iunie, și uite, s-a adeverit.

Mulți nu obosesc să vorbească despre ideea că „AȘA VOR FI TOATE VERILE DE ACUM ÎNCOLO” ,
– să-i cred?!  
Și totuși nu-s atât de pesimistă, eu încă mai sper că la anul TOTUL va fi ALTFEL, și poate voi avea parte de o vară mai bună decât asta din 2013.
Dacă speranța moare ultima, atunci ULTIMA SĂ FIE!!!

Cu tristețe în suflet,
Eu.

Acest articol a fost publicat în Din Viață..., Stare de suflet, Tristețe și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Summertime sadness

  1. Te invit la un mi concurs pe blogul meu, daca te intereseaza 🙂
    http://literestacojii.wordpress.com/2013/08/17/mic-concurs/

    Apreciază

Lasă un răspuns

