Un mesaj pentru..


.. TINE!

Dacă vei citi asta vreodată, să știi că e o „dedicație” din toată inima mea, trimisă ție.
– DA, ȚIE, dragul, scumpul și iubitul meu A.M.**
Pentru mine nu contează dacă e publică, sau privată (”dedicația”), ea are și va avea același sens profund care vreau să-l înțelegi foarte clar și care trebuia să-l știi fără ca eu să-l explic „ieri”, azi, sau mâine.

Eu am o inimă, sau poate doar jumătate din ea, care moare de dorul tău de mult mult timp. Iar la rândul său și EA se întreabă: -Ție nu ți-i dor de mine?
Acum toate gândurile care le am se-nvârt în jurul minții mele și mă descătușează de teama că  „eu asta nu trebuia s-o spun”.
Ba din contra, TREBUIE, nu mai am nimic din ce pierde!
Eu știam din totdeauna că dragostea asta o să dureze o vreme îndelungată, chiar poate și-o viață (uneori fără să-mi dau seama, tot în punctul fix al inimii ajung, acolo unde ești tu). 
Pe mine mă doare absența ta din viața mea, sincer mă doare. Cu toate astea, eu te simt departe, la mii de kilometri grei, iar distanța asta începe să-mi fure cerul din fața ochilor.
Eu am ATÂTA nevoie de tine, încât nu cred că vei fi în stare să-ți imaginezi vreodată. Ești o colosală „trebuință”, necesitate, aer, apă și toate deodată,…. haotic, sau nu, nu mai contează. Pentru mine-s niște sinonime..
Poate e prea târziu să pot schimba ceva, (deși nu știu ce să schimb) dar nu e niciodată târziu de a spune ceea ce simți exact în acel moment.
Nu consider că am făcut o greșeală făcând public faptul că  EU TE IUBESC, și te-am iubit din totdeauna.
Vreau să știi …că aici, în cel mai adânc loc al sufletului și inimii mele, trăiești necondiționat TU. Acela care m-a învățat să iubesc nebunește o ființă, fără să-mi dau seama cum o fac.

Eu vreau să spun foarte foarte multe, iar un mesaj nu mi-ar fi destul, și nici zece.
De aceea voi înceta să scriu postarea, pentru că am  făcut-o peste puterile mele.

Tot ce pot să zic e că … MI-E DOR NEBUNEȘTE ȘI DUREROS DE MULT DE TINE.. așa, simplu, fără multe explicații.
Te iubesc.
(**E.A)

Piesa asta mă face să plâng… vreau eu sau nu.

Acest articol a fost publicat în Bărbatul, Despre dragoste..., Diferite, Din Viață..., Stare de suflet, Tristețe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Un mesaj pentru..

Lasă un răspuns

