I’m a Nightthinker


Inspirată. Pentru că noaptea este DOAR A MEA.

În plinul întuneric firea misterioasă mă învăluie. Și o face atât de romantic.
Pentru că atunci eu mă simt alta. Eu sunt mai firavă, mai sentimentală, mai fină și mai delicată. 

Și tocmai acum, atât de târziu, stările și imaginile din mintea mea au o altă culoare. Ele îmi dau alt gust de viață și mă fac veșnică trup și suflet.

”Simt o forță delicioasă cum crează lumea mea interioară unde sunt iubită și iubesc necontenit. Atingerile lui, doar ale lui, electrizante și încărcate de intensitatea plăcerii îmi bântuie corpul plăpând. În brațele sale eu mă simt mai feminină și mai pură. Și asta pentru că e lumea mea, e misterioasă și asta sunt eu cea adevărată.I wish that you were here Privirea ochilor săi blânzi mă transformă într-un Înger. Pielea netedă și parfumată trezesc în mine căldura sentimentelor. Firea-mi romantică așterne săruturi și atingeri magice.
Ah, acum între mine și tine există o conexiune profundă.”

O altă realitate la orizont. Asta vedea inima.

Da, vedea.
Și acum o vede pe o altă notă melodică de entuziasm. Ea mi-a chemat inspirația.

Idila dintre această compoziție mă creează doar noaptea, doar noaptea.
Înfloresc și devin mai sensibilă.

Acest articol a fost publicat în Bărbatul, Despre dragoste..., Femeia, Stare de suflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

