Lavă peste suflet


De 3 zile-ncoace, mă tot gândesc la așa o situație: CUM POȚI SĂ-ȚI CONSTRUIEȘTI FERICIREA PE SUFERINȚA CUIVA? Oare un bărbat adevărat ar face astfel? Ar face așa cu femeia pentru care a simțit ceva? 

Sincer, mă simt mai confuză ca niciodată, pentru că în timp ce sufletul meu pe jumătate mort zace într-o infinită durere, cineva pur și simplu dansează pe el fără să țină cont de starea lui.
În acest moment mă simt trădată, supărată în cel mai oribil mod și cu sute de întrebări în minte. DE CE? sad

Deși avusem multe emoții în privința asta, acum, revenindu-mi, mă adaptez la o nouă condiție. Tot ce a mai rămas în suflet e ură și durere incomensurabilă. Încerc din răsputeri să mă întorc în trecutul meu și să fur amintirile și stările de acolo ca să supraviețuiesc această grea confruntare. Dar nu pot. Nu mai pot să am același sentiment pentru o persoană sau pentru alta, pentru că mi-a  fost infectată inima cu o grea dezamăgire.

Cum să mai cred în oameni și în cuvintele lor? De ce trebuie atâta teatru și nesinceritate? De ce să rănești o ființă nevinovată? De ce să torni lavă fierbinte și să-l arzi de viață?

Ca să rămână doar scrumul din sufletul său?

Acest articol a fost publicat în Din Viață..., Stare de suflet, Tristețe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

