De ce iubesc NOPȚILE?


                                    Întrebare care mi-a fost adresată de foarte multe ori.
Am să încep cu aceia că anume în această perioadă a zilei sunt mai inspirată, creativă, sensibilă, emotivă, ROMANTICĂ, și … sigură în ceea ce gândesc și fac.

 Păi, nopțile. Le-am declarat definitiv ale mele. sad
Eu simt ”Noaptea” ca o ființă misterioasă care mereu mă veghează, mă ascultă, mă privește atunci când plâng sau zâmbesc involuntar, mă știe așa cum sunt.
 Ciudat. De când am înfiițat acest blog nu am scris NICIODATĂ ziua, nici-o-da-tă. Și NICIODATĂ nu am scris din fericire, doar din durere. Două lucruri care le-am făcut clare abia după 3 ani. Am avut timp să MĂ investighez și să fac concluzii.

 Oh, și încă de ce iubesc eu noaptea?
Îmi place că atunci pot să mă transform în cea mai fină-pură-gingașă și tandră despre care nu știe nimeni. Anume acest proces mă dezvoltă interior și provoacă fel de fel de gânduri care le analizez cu zilele, lunile și anii.

 NOAPTEA este timpul meu. În jurul meu totul tace, chiar și viața, atunci mă pot dezbrăca de vise…. și de coșmaruri.
 Noaptea este un anotimp, iar vremea frumoasă sau urîtă o decide sufletul meu. EA este un colosal univers din care eu mă alimentez cu Pace, Sinceritate, Forță, Iubire, și …. mister.

Acest articol a fost publicat în Din Viață..., Noaptea, Stare de suflet și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la De ce iubesc NOPȚILE?

  1. ALEX zice:

    Nu poate ,ceva sa deranjeze atunci cind un om inceoe sa zboare fie chear doar cu gindul

    Apreciază

Lasă un răspuns

