Cel mai scump cadou al vieții


Ai fost tu, iubitul meu.

În mine e-ascunsă „o viață întreagă trăită” lângă cel mai blând și dulce om de pe pământ. Și timpul petrecut împreună cu mulți ani în urmă îl resimt și astăzi. Tu-mi ești alături în fiecare zi, oră, secundă din viața mea. Eu simt. Te văd. Ești cald și gingaș. Eu te iubesc.

Ochii tăi, privirea ta, o caut pretutindeni. Și atunci când o găsesc nu vreau să întrerup acel misteriozcontact vizual prea magic. Pentru că am găsit o bucățică din tine și acum pot trăi altfel mai departe. 
– Iubitule, tu știi cât de fericiți suntem în vise? Câți fluturași dansează dragostea noastră și o înalță sus spre cer? 
– Știu că știi. Pentru că ești întotdeauna alături de mine, acolo în lumea noastră. Doar acolo.

Doar eu și tu. Noi doi. O inimioară. 
Și-o poveste de iubire. ♥

Iubitule, hai să înflorim din nou împreună…. în această Toamnă.

Acest articol a fost publicat în Bărbatul, Despre dragoste..., Din Viață..., Femeia, Stare de suflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

