Sufletul – izvor nesecat de lacrimi


Respir încet.
Poate uneori abia de-mi ajunge aer. Constat un proces prea complicat și caut imediat să evadez din spațiul închis. Nu mă interesează dacă plouă. De-or fi și fulgere că tot m-aș pomeni afară. În așa momente, nimic altceva nu-mi alimentează durerea decât timpul posomorât, cenușiu și pe alocuri crispat de tristețe grea. Iată așa se reflectă starea mea interioară. Privesc spre cer și-mi văd sufletul, deja sfărâmat bucăți. Știu că urmează un proces anevoios de reabilitare. De fiecare dată devine tot mai greu. Câteodată pur și simplu cred că nu se mai vindecă. Câțiva ani la rând tratez durerea cu zâmbetul și căldura care încă nu ma părăsit definitiv, și știu, că într-o zi o să cedez și n-am să merg mai departe.

Pe tot parcursul timpului, mi-am pus așa întrebare: M-am născut să trăiesc suferință? Să inhalez atât de mult din ea încât de opusul său nici să fie vorbă? Plătesc pentru un gram de fericire cu un pumn de suferință? Nu știu. Sunt o existență greșită, poate.  Atât de greșită încât sunt toată plină de răni lăuntrice și sângeroase. Și lacrimile parcă nu se mai opresc uneori. Și curg la nesfârșit …undeva în miez de noapte. Și apoi îmi ard pe obraji.

Știu. Știu. Mi-am promis că mai mult n-am să scriu așa texte. Dar, dacă n-aș face-o în momentul când doare, eu o să mor la propriu. Oh, cât de prețios și ce valoare nemaipomenită are CUVÂNTUL. Și ce putere de eliberare îți oferă. De-am fi tot atât de atenți la ceea ce ne spunem, ar fi mai puțină durere pe pământ. 

Cu o durere chinuitoare,
sufletul și inima.

P.S Mulțumesc ….că există astfel de muzică. Mulțumesc.

Acest articol a fost publicat în Din Viață..., Stare de suflet, Tristețe și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

