Un vis de cristal


Mă dizolv în muzică lent și dulce. Mă dizolv în muzică și în toate dansurile care le-am dansat cu tine în astă noapte. 
Eram EU aceea. Acea care îmi doream să fiu din totdeauna. Îmbrăcată într-o rochie roșie cu umerii goi și cu o floare în păr. Emanam delicatețe și tandrețe. Iar în brațele tale mă simțeam cea mai frumoasă și atât de feminină. Eram femeia care își dorea să fie cucerită.
Sedusă de acel dans al dragostei. Pluteam în delir prin toate notele muzicale…alături de sufletul meu pereche. Și pentru că ne priveam atât de drăgăstos, ne zâmbeam rușinat unul către celălalt.
Da, a fost un vis divin. Iar eu mi-l doream la infinit alături de EL. Și visul… și dansul!
Aveam impresia că era o poveste. O poveste romantică.

Sub această melodie, am dansat ÎMPREUNĂ un vals cuprins de sensibilitate:

Acest articol a fost publicat în Bărbatul, Despre dragoste..., Femeia, Muzică, Noaptea, Stare de suflet și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

