Muzica din paradis ~ Ludovico Einaudi


Eh, am impresia că am găsit o licoare magică. Și mi-i mai mare regretul că nu pot să cânt la cel mai frumos instrument din lume, pianul. Pentru mine acesta-i un lucru divin care are capacitatea să scoată cele mai mirifice sunete. Fiecare notă a sa apasă adânc în sufletul și conștiința mea și le eliberează din această REAlitate. 
Despre muzica lui Einaudi. Despre muzica din altă lume. Din paradis.

Și acum… vreau sa vă prezint aici câteva piese care îmi mângîie sufletul de două zile-ncoace.

1. Ludovico Einaudi – Walk

2. Ludovico Einaudi – Primavera

3. Ludovico Einaudi – Ancora

4. Ludovico Einaudi – Life

5.  Ludovico Einaudi – Run

6. Ludovico Einaudi – Passaggio 

Acest articol a fost publicat în Muzică, Preferințe, Stare de suflet și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

