El strângea căldura soarelui, eu o culegeam din zâmbetul lui


„Cred că lumea a fost prea mare pentru mine. În schimb, o lume redusă la „doi” mi s-a părut ideală.” — Octavian Paler

Iubirea înseamnă a fi doi și a nu fi decât unul. Un bărbat și o femeie ce se topesc într-un înger. 
Și acum, vreau ca nopțile de vară mult așteptate să ne găsească tot împreună, ca stelele să ne poată vedea iubirea.
Și acum, simt cum razele calde din sufletul tău mă învăluie într-o dulce legănare și cum întreaga mea ființă se cutremură de fericire. Acest soare cald ești TU, iubirea mea. Ești asemeni unui astru, fără asemănare, strălucind mereu în mintea mea, în inimă.

Oh, și vocea ta caldă și aspră precum ciocolata neagră topită. Și, pe care cu siguranță, aș asculta-o la nesfîrșit. La fel și zâmbetul molipsitor redă toată dulceața și dragostea ce o porți în tine.

Ai mei ochi căprui îi așteaptă pe-ai tăi, să se topească, să se îmbine, să fie unul, o pereche, și-apoi să fim noi doi, doar amîndoi, să ne iubim, să ne iubim într-una!!!

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Diferite. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

