Ce înseamnă Iubirea?


Iubirea e un sărut dulce, o privire caldă, o îmbrățișare tandră, un zâmbet sincer și mii de fluturi în stomac. Dar, iubirea înseamnă și chipul omului drag, care-l poți privi îndelung și pe care vrei să-l visezi și noaptea în somn.

touch

Oh, chipul lui,
chipul drag atingându-l cu vârful degetelor îmi dă o senzație de liniște în suflet. Atunci savurez fiecare secundă, fiecare milimetru. Și chiar dacă aspri îi sunt obrajii, sunt cei mai gingași din lumea asta pentru că
i-au atins pe ai mei cu atâta dragoste.

Oh, și ochii. Ochii lui în care privesc dincolo de ei și văd sinceritatea cu care îmi vorbește.
Și vocea lui duioasă care poate instant să-mi calmeze orice gând urât.
Aș sta ore în șir să-i ating chipul și să trec cu degetul peste fiecare cută lăsată de timp, poate fiecare își are povestea sa.
Și cât de mult îmi doresc mereu să-l sărut pe colțul gurii, și… să-l văd cum rușinat zâmbește.
Mdaa… și când mă gândesc că e atât de ”al meu” … și-l iubesc

Oare… EL mă iubește?

Acest articol a fost publicat în Bărbatul, Despre dragoste... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

